Billenstein Bowenbehandling
Nakke og hals
Nakke og hals
Ondt i nakken kan have mange forskellige årsager.
En forholdsvis ukendt og VÆSENTLIG ÅRSAG til ondt i nakke og halsmuskler skyldes vores vejrtrækning er FOR OVERFLADISK. Derfor vælg at få afspændt din krop med Bowtech og få samtidig frigjort dine muskler I brystkassen, så du igen bliver i stand til at trække vejret frit HELT NED I MAVEN.
Ofte er det spændinger grundet forkerte arbejdsstillinger eller vi har ligget ubevidst i en forkert stilling med hovedet mens vi sover. Kommer også af at sidde i samme stilling alt for længe; fx når vi i sidder anspændt og ser en film.
Her er Bowenbehandling meget effektiv, jeg har udvidede kurser i at behandle muskler i nakke, hals og kæber, så du er i trygge hænder hos mig
Nakkespændinger kan også skyldes stress og her anbefaler jeg helt klart Bowtech
Hvad kan du selv gøre:
Udspænding af nakkemuskler og drik vand
Træn dig i at trække vejret helt ned i maven- brug mellemgulvsmusklen